SureBety – wszystko o zakładach bukmacherskich

    ARTYKUŁ

    protypy.com oszust

    ocena SureBety.pl
    Ty też oceń artykuł
    Ocena: 4,2/5
    Głosów: 10
    Aby ocenić artykuł, musisz się zalogować.

    Właściciel strony PROTYPY.COM wprowadza użytkowników w błąd, obiecując typy po bardzo wysokich kursach. Zgłosiło się do nas wiele oszukanych osób.

    Strona PROTYPY.COM NIE jest weryfikowana przez niezależny serwis monitorujący typy. Oznacza to, że archiwum typów jest niewiarygodne. Obstawianie otrzymywanych typów może powodować nie tylko straty abonamentów, ale także straty na typach. Z relacji poszkodowanych wynika, że archiwum darmowych typów jest zgodne z otrzymywanymi powiadomieniami.

    Dowody w tej sprawie postanowiłem zachować dla siebie w nadziei na proces sądowy, którym grożono mi i poszkodowanym.

    1. Fakty dotyczące PROTYPY.COM

    Rafał Kukiełka - napastnik w bordowej koszulce ŁKS Łagów
    Rafał Kukiełka jako napastnik w barwach ŁKS Łagów,
    Źródło: Futbolowo.pl

    W Regulaminie serwisu protypy.com możemy przeczytać:

    Właściciel PROTYPY.COM prowadzi działalność gospodarczą pod nazwą BET(W)IN RAFAŁ KUKIEŁKA i jest wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

    Domena PROTYPY.COM jest zarejestrowana dopiero od 8.07.2019.

    Co ciekawe, archiwum typów sięga... 1.01.2019! Jak to możliwe, skoro strona działa od lipca 2019?
    Wcześniej działalność była prowadzona na stronie legalnetypybukmacherskie.com oraz ltbexpert.com.
    Najwyraźniej właściciel cyklicznie zmienia domeny po "spaleniu" starego adresu.

    Posty na fanpage'u PROTYPY.COM sięgają 9 sierpnia 2019 i jest ich 3 z datami: 9 sierpnia 2019, 12 sierpnia 2019, 2 września 2019.

    Strona PROTYPY.COM NIE jest weryfikowana przez niezależny serwis monitorujący typy. Przypomnę, że jest to podstawa wiarygodności archiwum typów. Bez weryfikacji każdy może sobie wpisać w archiwum co chce.

    Potwierdza to bezczelny email jaki otrzymałem z adresu kontakt@protypy.com.
    Świetnie pokazuje prawdziwe oblicze oszusta, który czuje się bezkarny:

    protypy-email.png Fragment korespondencji SureBety.pl kontra Protypy.com, Źródło: SureBety.pl

    Każdy oszust może w końcu trafić na osobę, która nie odpuści wyrządzonej krzywy i nie będzie mu już do śmiechu.

    2. Schemat działania PROTYPY.COM

    Schemat działania jest najczęściej taki (może ulec zmianie, ale skutek będzie podobny):

    1. Kupujesz TYP VIP licząc, że otrzymasz wysoki kurs powyżej @10 (patrząc na archiwum typów VIP).
    2. Płacisz na konto, które wskaże ci Protypy.com.
    3. Protypy.com wysyłają ci dużo niższy kurs, bo zgodnie z Regulaminem mają na wysłanie typu 3 dni.
    4. Zgłaszasz problem, że liczyłeś na wyższy kurs.
    5. Słyszysz wymówki i dostajesz groźbę pozwu do sądu na podany adres zamieszkania.

    3. Rejestracja na PROTYPY.COM

    Do rejestracji konta wymagane jest:

    • imię i nazwisko,
    • adresu email,
    • adres zamieszkania.

    Jest to nadmiarowe zbieranie informacji klientów, bo po co komuś twój adres zamieszkania?
    Żeby cię potem móc nastraszyć, jeśli podałeś prawdziwe dane!

    Według PROTYPY.COM dane adresowe są potrzebne do wystawienia faktury. Rzeczywiście adres odbiorcy jest jedną z wymaganych danych na fakturze, ale faktura jest wystawiana na żądanie klienta, a nie sprzedawcy. Klient może nie chcieć ujawniać swoich danych, podając na fakturze tylko imię i nazwisko lub poprosić o paragon.

    4. Dochodzenie roszczeń

    Jeśli zostałeś oszukany przez protypy.com, to samodzielne dochodzenie swoich praw wychodzi drogo: musisz poświęcić dużo czasu i trochę pieniędzy na złożenie pozwu sądowego, a i to nie gwarantuje, że pieniądze odzyskasz. Sprawa, w której szkoda jest mniejsza niż 500 PLN zostanie umorzona.

    Do pozwu zbiorowego potrzebne jest przynajmniej 10 osób. W praktyce przydałoby się zebrać przynajmniej 15 osób, gdyby ktoś się "wykruszył" w ostatniej chwili. Jest to też trudne organizacyjnie, bo trzeba ustalić pełnomocnika, zorganizować się, opłacić go itp.

    Można jednak szukać innych, legalnych sposobów, by zniechęcać oszustów.

    27.02.2020 jeden z Czytelników (anonim) napisał w komentarzu, aby legalnie uprzykrzyć życie na podstawie przepisów prawa.

     

    Czy ktoś z Was dostał paragon lub fakturę za zakupione usługi?

     

    Każdy kto NIE dostał faktury/paragonu po zrealizowaniu zamówienia, niech zgłosi to do:

    Urząd Skarbowy w Świebodzinie
    ul. Jana III Sobieskiego 6
    66-200 Świebodzin

    lub bezpośrednio na

    uks@op.mofnet.gov.pl

    W treści proszę podać dane firmy:

    BET(W)IN RAFAŁ KUKIEŁKA
    Lechówek 32, 26-025 Łagów,
    NIP 6572938489,
    REGON 380760311

    Wg anonima, zgodnie z ustawą o VAT, art. 111 ust. 3a pkt. 1 na mocy par. 6 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie kas rejestrujących, paragon fiskalny powinien zostać wydany bez żądania nabywcy. Dotyczy to również sprzedaży online. Wtedy dokument musi zostać wysłany online do nabywcy nawet bez jego żądania. 

    5. Podsumowanie

    Zbieramy osoby chętne do pozwu zbiorowego i pomysły jak wymierzyć sprawiedliwość w sposób legalny.

    Zachęcam do zostawiania opinii ocennych przez osoby zalogowane, a zgłaszanie faktów, wraz z dowodami, przyjmuję emailowo (link w stopce) z gotowością ich opublikowania w artykule.

    Razem łatwiej zebrać dowody "wiarygodności" serwisu.

    UWAGA:
    W świetle prawa nie można publikować FAKTÓW, które są nieprawdziwe, a w przypadku sporu należy przedstawić dowód prawdy. Można natomiast wydawać OPINIE OCENNE, co znajduje odbicie w sprawach sądowych. Wolność wyrażania własnych opinii jest jednym z podstawowych Konwencji Praw Człowieka (art. 10).

    Czytaj dalej: Jak rozpoznać oszustów sprzedających płatne typy?

    Ostatnia aktualizacja: 28.02.2020

    Ty też oceń artykuł
    Ocena: 4,2/5
    Głosów: 10
    Aby ocenić artykuł, musisz się zalogować.


     


    Nie jesteś zalogowany.
    ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.




    Komentarze (265)



    • (1429)
      kilka dni temu

      A Rafał Kukiełka z protypy.com wygląda tak:

      Załącznik:
      Odpowiedzi: 2
      0 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • anonim IP: 31.60.**.***
      kilka dni temu

      Pogrążasz się panie Kukiełka, właśnie udowodniłeś, że jesteś krętaczem :) realizacji typów na 18 sierpnia celowo nie rozpocząłeś bo tych typów nikt nie dostał; Sam też potwierdziłeś, że mimo iż użytkownik zrobił u ciebie zakupy kilkukrotnie - nie dostał wartościowych typów - żadnych. Bo regulamin, bo za późno kupił, bo coś tam. Nawet się z tym  już nie kryjesz, że pokretnym regulaminem naciągasz naiwniaków. Mam tylko nadzieję, że wiele osób zanim zostawi ci choć złotówkę najpierw zajrzy tutaj

      0 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (270)
      kilka dni temu

      Szkoda, że ludzie nadal się nabierają na marketing ProTypyCom, choć właściciel serwisu każdym kolejnym wpisem pokazuje, że nie warto mu ufać. Jego podejście do krytyki, ignorowanie rzeczowych argumentów i obrażanie innych użytkowników mówi samo za siebie.

      Ustosunkuję się do kilku fragmentów z jego ostatniej wypowiedzi.

      Pragniemy zwrócić uwagę, że mamy ponad 7000 Użytkowników, z czego tutaj komentujących jest tylko 15 osób, niezadowolonych osób. To tylko 0,2% naszych Użytkowników, czyli praktycznie NIC.

      Abstrahując od tego, że to pewnie tylko dane z listy mailingowej, a nie realna liczba klientów, to tutaj w obronie serwisu wypowiadała się jedna osoba, czyli (licząc na szybko) ok. 0,01%. Więc skoro 0,2% to nic, to 0,01% to ile zdaniem p. Kukiełki?

      My mamy 100% prawdziwe archiwum, które było i jest kluczem do sukcesu.

      Archiwum prowadzone przez siebie samych... Czy sędzia wydający wyrok w sprawie, w której jest oskarżonym, jest wiarygodny? Tak samo jest z wiarygodnością archiwum ProTypyCom. Skoro są tacy świetni i nie mają nic do ukrycia, dlaczego nie weryfikują w jakimś zewnętrznym serwisie (jest mnóstwo darmowych podmiotów - taki BB daje ogrom statystyk, więc każdy szanujący się typer wręcz korzystałby z tego jako narzędzia do analizy), co poza udowodnieniem prawdziwości słów p. Kukiełki dałoby mu jeszcze jeden bonus - kolejnych klientów (serwisy takie jak BB, TT, BR etc. posiadają ogromną rzeszę użytkowników).

      Niestety ProTypyCom to serwis, który zarabia na naiwności użytkowników. I to jest SCAM, bo choć archiwum zgadza się, gdy ktoś kupi pakiet w danym dniu (typy oczywiście przegrane), to w dniach, kiedy nikt nie skorzystał z ich usług (a tych dni jest na szczęście coraz więcej), wpisują co tylko chcą ("kradnąc" kupony z czatu STS). 

      Uważajcie. ProTypyCom to prawdopodobnie najgorszy serwis w Europie!

      Odpowiedzi: 1
      0 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (17)
      mniej niż tydzień temu

      Szanowni Hejterzy,


      Dziękujemy Wam za zainteresowanie naszą stroną internetową. To pokazuje, że jesteśmy potężną marką, skoro o nas mówicie. Jeśli ktoś jest słaby, o nim się po prostu nie mówi.

      Jesteśmy przygotowani na każdy atak hejterów i trolli internetowych. Pragniemy zwrócić uwagę, że mamy ponad 7000 Użytkowników, z czego tutaj komentujących jest tylko 15 osób, niezadowolonych osób. To tylko 0,2% naszych Użytkowników, czyli praktycznie NIC.

      Hejt to bardzo popularne narzędzie w ostatnich latach. On narasta, a my jesteśmy na to przygotowani. Zapewne dlatego udało nam się dotrzeć na szczyt. To z kolei powoduje niesamowitą zazdrość wśród hejterów i osób, które również chciałyby zarabiać duże pieniądze. 

      Pragniemy zwrócić uwagę, na kilka faktów.

      1. To, że ktoś sobie napisze "OSZUKALI MNIE" wcale NIE musi oznaczać, że go faktycznie oszukano, ale wiemy, że takie TEKSTY po prostu się dobrze sprzedają i klikają. 

      2. A teraz podamy kilka przykładów, gdzie Użytkownik twierdzi, że go oszukano:

      a) Użytkownik uważa, że go oszukano bo NIE OTRZYMUJE OD NAS ŻADNEJ ODPOWIEDZI przez godzinę, a przecież według KLIENTA powinniśmy odpowiadać w ciągu 1 sekundy. Taki Użytkownik NIE wpadnie na pomysł, że oprócz niego mamy jeszcze 7000 Użytkowników, którym też odpisujemy na pytania.

      b) Użytkownik uważa, że go oszukano bo dokonał zakupu o godzinie 9:00, nagle jest godzina 9:30 a jego zamówienie nadal nie zostało zrealizowano. NO OSZUŚCI PRZECIEŻ I ZŁODZIEJE. Taki Użytkownik NIE wie, że na realizację zamówienia mamy 3 dni robocze. NIE WIE, bo nie przeczytał regulaminu. NIE WIE, że mamy 3 dni robocze, dlatego twierdzi, że go oszukano bo minęło 30 minut a nadal NIE dostał typów. 

      c) Użytkownik uważa, że go oszukano bo Typ VIP nie wszedł. Drodzy Państwo, my nigdy nie mieliśmy 100% skuteczności i nigdy takiej mieć NIE będziemy, bo nie musimy. My mamy coś więcej! My mamy 100% prawdziwe archiwum, które było i jest kluczem do sukcesu. Zatem jeśli Użytkownik twierdzi, że jesteśmy oszustami, bo nie mamy 100% skuteczności to dalsza dyskusja NIE ma sensu. 

      d) Użytkownik twierdzi, że jesteśmy oszustami, bo ZWROT za pakiet VIP miał dostać OD RAZU, a NIE dostał. Taki Użytkownik NIE wpadnie na pomysł, że jest niedziela i jego bank może NIE pracować. Zwroty u nas obsługuje PayU i są one automatyczne. Jeśli klient płaci kartą to dostaje zwrot w ciągu paru sekund. Jeśli płacił przelewem to ten zwrot jest w najbliższej sesji przychodzącej jego banku, ale klient tego nie rozumie. 

      e) Użytkownik uważa, że jesteśmy oszustami, bo podajemy na stronie, że kurs był 4.90 a on u siebie na bukmacherze złapał kurs 4.40. No jesteśmy oszustami Szanowni Państwo bo przecież kurs spadł. Jak to tak może być?

      f) Użytkownik twierdzi, że jesteśmy oszustami bo mecz typu VIP został przełożony/odwołany. Taki Użytkownik nawet nie pomyśli, że my jako firma NIE mamy na takie sytuacje najmniejszego wpływu. To nie my decydujemy, czy mecz odwołać czy też nie. 

      Jak widać wyżej, w 99% sytuacji, gdy Użytkownik twierdzi, że go oszukano to wynika to jedynie z niedoczytania regulaminu. Gdyby zapoznał się z regulaminem, wiedziałby, że go nie oszukano. 

      3. Jesteśmy zafascynowani Waszym podejście do życia. Jedna osoba rzuciła hasło POZEW ZBIOROWY i nagle wszyscy jak te barany powtarzają POZEW ZBIOROWY, POZEW ZBIOROWY. Dlaczego? Bo to ładnie brzmi, bo to dobrze się klika, bo to po prostu przykuwa uwagę. 

      Nasza rada i rada od naszych prawników. Udajcie się na policję, po prostu. Nie musicie czekać na nikogo, możecie zgłosić się na policję jeszcze dzisiaj, zero formalności, zero kosztów. W czym problem? Dlaczego od roku tylko TUTAJ SOBIE PISZECIE GŁUPOTY niemające  w ogóle pokrycia z rzeczywistością? 

      Naprawdę nie macie odwagi udać się na policję? Boicie się policji czy o co chodzi? Może boicie się, że Was pociągniemy do odpowiedzialności cywilnej z tytułu zniesławienia i pomówień? (Art. 212 kk)?

      Ludzie, czego Wy się boicie i na co czekacie? 

      Ah, czyżbyście nie mieli odwagi? A może po prostu jesteście świadomi, że Was nie oszukano, a każde zamówienie zrealizowano w 100% prawidłowo, zgodnie z zawartą umową sprzedaży? Na to wychodzi, że tak jest ale musicie sobie tutaj po prostu popisać i się wyżyć. To przecież takie męskie. 

      Przykro nam, że mieliśmy takich klientów. Wybaczcie, ale my nie lubimy chamstwa i góralskiej muzyki, a wy niestety tańczycie i śpiewacie. 

      Kończąc, przemyślcie swoje zachowanie, które jest po prostu żenujące.

      # Z WAMI CZY BEZ WAS MY NADAL BĘDZIEMY ZARABIAĆ, A WY BĘDZIECIE SIĘ TYLKO PRZYGLĄDAĆ, PODZIWIAĆ, ZAZDROŚCIĆ I W ŚRODKU GOTOWAĆ. Musimy przyznać, że to WSPANIAŁE uczucie.
      Odpowiedzi: 1
      0 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (17)
      mniej niż tydzień temu

      Witajcie,


      Czytając komentarze większości tutaj komentujących jesteśmy pod wrażeniem bezczelności i prostactwa. Użytkownik REMIA77 komentuje: "Jestem za pozwem zbiorowym, mam dowody". 

      Szanowny Panie, na co ma Pan dowody? Na to, że każde zamówienie zrealizowano w 100% prawidłowo, zgodnie z zawartymi umowami sprzedaży? Pozwól, że w tym komentarzu poświęcę 15 minut na przedstawienie CAŁEJ TWOJEJ HISTORII zakupowej w której pokażę całej Polsce, że po prostu jesteś idiotą, który:
      a) nie czyta regulaminu serwisu, a potem ma o coś pretensje,
      b) nie zna znaczenia podstawowych słów w języku polskim,
      c) ma ogromny problem z prawidłową oceną sytuacji.

      Zaczynajmy:

      1. Współpracę z nami zacząłeś 29 lipca 2020 roku kupując pakiet Insider na 7 dni, za 49 zł. Twoje zamówienie zrealizowano w dniu 30 lipca, czyli w 1 dzień, mimo iż na realizację mamy 3 dni robocze. Otrzymałeś typy Insider na dni od 30 lipca do 5 sierpnia włącznie, czyli przez 7 dni. Gdzie tutaj widzisz oszustwo? 

      Uwaga: Oszukano Cię, bo twoje zamówienie zrealizowano w 100% prawidłowo, zgodnie z zawartą umową sprzedaży? (Kupiłeś 7 dni Insider - otrzymałeś 7 dni Insider)

      2. Drugie Twoje zamówienie złożyłeś na pakiet 2 dni VIP za 399 zł w dniu 11 sierpnia 2020 roku o godzinie 13:30, czyli w momencie kiedy przynajmniej jeden TYP VIP z dnia 11 sierpnia był w trakcie i/lub zakończony. Dlatego zgodnie z regulaminem uruchomiono Twój pakiet VIP od 12 sierpnia, gdyż nie na miejscu byłoby podanie Ci analiz które byłyby dla Ciebie totalnie bezużyteczne. Twój pakiet VIP był aktywny na 12 i 13 sierpnia (2 DNI VIP). Czy to nasza wina, że kupiłeś pakiet VIP za późno?

      Uwaga: Oszukano Cię, bo twoje zamówienie zrealizowano w 100% prawidłowo, zgodnie z zawartą umową sprzedaży? (Kupiłeś 2 dni VIP - otrzymałeś 2 dni VIP).

      3. Trzecie Twoje zamówienie złożyłeś na pakiet 3 dni VIP za 599 zł w dniu 13 sierpnia 2020 roku o godzinie 15:29. Realizację Twoje zamówienia rozpoczęto 14 sierpnia o godzinie 03:40. Twój pakiet VIP był aktywny na dzień 14,15 i 16 sierpnia. (3 DNI). Otrzymałeś WSZYSTKIE TYPY VIP jakie były w tych dniach. Na dzień 15 sierpnia była gwarancja, że: " "jeśli którykolwiek z typów VIP w dniu 15 sierpnia był nietrafiony, odwołany lub przełożony to zwracamy środki za pakiet VIP!."

      W dniu 15 sierpnia trzy typy były odwołane/przełożone, zatem jak najbardziej kwalifikowałeś się do zwrotu środków zgodnie z tym zapisem. W związku z gwarancją/zapisem otrzymałeś ZWROT. 

      Uwaga: Czyli dla Ciebie oszustwem jest wykonanie zwrotu środków zgodnie z gwarancją? , 
      Oszukano Cię, bo twoje zamówienie zrealizowano w 100% prawidłowo, zgodnie z zawartą umową sprzedaży? (Kupiłeś 3 dni VIP - otrzymałeś 3 dni VIP, dodatkowo otrzymałeś ZWROT ŚRODKÓW).

      W czym problem? Może po prostu jesteś tak uzależniony, że już nad sobą nie panujesz, a hejt to po prostu forma wyładowania złych emocji? Przemyśl to.

      4. Czwarte zamówienie złożyłeś na pakiet 3 DNI VIP za 599 zł, w dniu 17 sierpnia o godzinie 8:52. Z tego co widzę w systemie, realizację tego zamówienia rozpoczęto w dniu 18 sierpnia około godziny 01:15, czyli w momencie kiedy przynajmniej jeden TYP VIP z dnia 18 sierpnia był w trakcie i/lub zakończony.

      Dlatego zgodnie z regulaminem uruchomiono Twój pakiet VIP od 19 sierpnia, gdyż nie na miejscu byłoby podanie Ci analiz które byłyby dla Ciebie totalnie bezużyteczne. Twój pakiet VIP był aktywny na dzień 19,20 i 21 sierpnia. 

      Uwaga: Uwaga: Oszukano Cię, bo twoje zamówienie zrealizowano w 100% prawidłowo, zgodnie z zawartą umową sprzedaży? (Kupiłeś 3 dni VIP - otrzymałeś 3 dni VIP). 

      ...potem zrobiłeś sobie miesiąc przerwy.

      5. Piąte zamówienie złożyłeś na pakiet 2 dni VIP, w dniu 12 września o godzinie 05:26. Realizację zamówienia rozpoczęto realizować 13 września o godzinie 00:04. Otrzymałeś VIP na 14 i 15 września. 

      Gdzie tutaj Cię oszukano? Oszustwem dla Ciebie jest prawidłowa realizacja zamówienia? Jesteś niestety NIEWIARYGODNY.

      6. Szóste zamówienie złożyłeś na pakiet 3 DNI VIP, w dniu 18 września o godzinie 11:47. Twoje zamówienie zrealizowano OD RAZU po wpłacie. Twój pakiet VIP był aktywny na dzień 18,19 i 20 września. 

      Z racji Twoje zachowania oraz podejrzenia uczestnictwa w grupie składkowej, my jako firma odmówiliśmy Ci wykonania usługi na dzień 19 września. W związku z tym, zwrócono Ci środki za pakiet VIP.

      Nie potrafisz tego docenić. Jako jedyni w Polsce zwracamy środki. Nikt inny by Ci nie zwrócił środków. Każdy by Cię zablokował. My jesteśmy profesjonalistami. 

      Jak się okazało, nasze algorytmy i systemy są niezawodne. Jak się okazało należysz do grup składkowych, co sam nam napisałeś przypadkowo. 

      Szanowny Panie Remigiuszu B. mam nadzieję, że powyżej pokazałem, że jest Pan po prostu bezczelnym hejterem, który wypisuje w internecie hasła NIE mające najmniejszego pokrycia z rzeczywistością i prawdą. Aż tak Pan jest uzależniony, że nie potrafi nad sobą zapanować?

      Twierdzi Pan, że Pana oszukano. Zatem skoro uważał Pan, że Pana oszukiwano to dlaczego dokonał Pan u nas zakupów aż siedem razy na łączną kwotę 2644 zł? Podpowiem Panu. Dokonywał Pan u nas zakupów bo to się Panu opłacało. Nagle Pan przegrał pieniądze i próbuje Pan po prostu odreagować. To bardzo smutne, współczujemy.

      Dla Pana oszustwem jest prawidłowa realizacja zamówienia, wykonywanie OBIECANYCH zwrotów i prawdziwe archiwum. Zatem czym dla Pana byłaby uczciwość? Bo mam wrażenie, że Pan pomylił te dwa pojęcia.

      Panie Remigiuszu, taka rada od nas i od naszych prawników. Jeśli Pan czuje się oszukany to proszę NIE czekać na jakiś WYIMAGINOWANY POZEW ZBIOROWY, tylko proszę udać się na komisariat policji i zgłosić RZEKOME oszustwo. Dlaczego lepiej udać sie na policję? 
      a) TO BEZPŁATNE, NIC TO PANA NIE KOSZTUJE, 
      b) ZAŁATWIMY TO OD RAZU
      c) OD RAZU BĘDZIE PAN MIAŁ NA PIŚMIE, ŻE NIE MA PAN RACJI
      d) BARDZO SZYBKO NABIERZE PAN POKORY.

      Gwarantuję Panu, że tego samego dnia sprawa zostanie wyjaśniona, dostarczymy umowy sprzedaży oraz potwierdzenia prawidłowych realizacji zamówień. To, że ktoś sobie napisze, że go oszukano wcale NIE musi oznaczać, że go oszukano. 

      Panie Remigiuszu, czy ma Pan jaja i zrobi Pan to dla nas? 

      Twierdzi Pan, że ma Pan dowody, zatem PROSZĘ UDAĆ SIĘ Z "DOWODAMI" NA POLICJĘ. W czym problem? 

      Obawiamy się, że poza dowodami prawidłowej realizacji zamówień nie posiada Pan żadnego dowodu, nawet dowodu osobistego dlatego zwrócimy Panu koszt Ubera lub biletu miejskiego. Dodatkowo w prezencie otrzyma Pan od nas plecak do szkoły. Potem pójdziemy na wspólny obiad, ale PRZEGRANY stawia. Wchodzi Pan w to? Wystarczy Panu kieszonkowego? Proszę to przemyśleć. 

      #Kiedyś chcieliśmy być najlepsi w Europie, dzisiaj chcemy być najlepsi na świecie! 
      0 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (1429)
      mniej niż tydzień temu

      We wrześniu 2020 zgłosiło się do mnie 2 kolejnych poszkodowanych.

      Nie znalazła się osoba, która weźmie na siebie ciężar prawnego zorganizowania pozwu. W koordynacji przepływu informacji mogę pomóc.

      Niestety jest to czasochłonna "służba" innym graczom w imię zasad sprawiedliwości. Utracony kapitał jest relatywnie nieduży, dlatego brakuje "lidera", a protypy.com pozostaje bezkarny. Spodziewajcie się kolejnych skarg w kolejnych miesiącach...

      0 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (1)
      mniej niż tydzień temu

      Jestem za pozwem zbiorowym mam dowody 

      0 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    • (1)
      14-09-2020 16:00 (pon)

      Wie ktoś może czy na pakiecie Maxbet też robią takie wałki jak na VIP?

      Odpowiedzi: 1
      0 0 Odpowiedz

      Odpowiedz na komentarz

      Nie jesteś zalogowany,
      ...a zalogowani dostają więcej. Zaloguj się, jeśli chcesz skomentować ten artykuł.
      Podaj powód zgłoszenia komentarza do usunięcia

      zamknij ×

    Logowanie

    W celu zalogowania się na swoje konto, wypełnij poniższy formularz. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się.



    zamknij ×
    Popover Starter

    Jednorazowa oferta

    Jeżeli chcesz:

    Oferuję Ci ZA DARMO 31 minut nagrania video.


     Zgadzam się z Polityką Prywatności
    Top