Otrzymałem informację, że pomimo wypełnienia pól rejestracji SureBety.pl, użytkownikowi nie udało się zarejestrować. W tym konkretnym przypadku przyczyną była spacja w adresie email, ale system nie wyświetlił komunikatu o błędzie (co powinien zrobić).
Sprawdziłem kilka możliwości i rzeczywiście są podobne przypadki, które po wypełnieniu rejestracji nie powodują rejestracji albo nie wyświetlają informacyjnego komunikatu. A same komunikaty są w języku angielskim, co trzeba poprawić. To wprowadza użytkowników w błąd i jest niedopuszczalne.
Widzę, że rozwiązania ze starej strony (przed grudniem 2020) nie zostały skopiowane (sądziłem, że zostały i nie zweryfikowałem tego, co jest moim błędem). Zleciłem już kompleksową poprawę całego procesu rejestracji. Na starej stronie wszystko działało poprawnie i na tym będziemy się wzorować. Błędy zostaną naprawione ASAP. Konkretnego terminu nie umiem podać.
Przy okazji informuję, że w dniach 22-30.05.2021 odpowiedzi emailowe mogą trwać dłużej, bo mam wiele dodatkowych zadań w związku z Euro2021 (11.06-11.07.2021).