W branży hazardu możesz od czasu do czasu spotkać się ze wzmianką na temat firmy eCOGRA. Czy pomaga ona graczom odzyskiwać pieniądze? Jaka jest je rola? Warto poświęcić chwilę, by się dowiedzieć.
Spis treści
1. Co to jest eCOGRA?
eCOGRA.com to dostawca szeregu usług dotyczących testowania, kontroli i certyfikacji oprogramowania kasyn i gier bingo. Zajmują się także testowaniem sportów wirtualnych.
eCOGRA działa od 2003 roku i jest niezależną, bezstronną i znaną na całym świecie akredytowaną agencją testową. Siedziba główna znajduje się w Londynie (Anglia).
eCOGRA ma solidną renomę na rynku hazardu i jest uznaną przez wielu regulatorów prawnych instytucją, a co za tym idzie jest arbitrem jak chodzi o sprawiedliwość i bezpieczeństwo oferowanych usług hazardowych.
Firma wydaje różnego rodzaju certyfikaty, które mają być gwarancją, że produkt hazardowy spełnia odpowiednie standardy.
Audyt eCOGRA obejmuje szereg czynników, mających ocenić sprawiedliwość gry, np.:
- oblicza jaki procent wypłat w stosunku do sumy stawek wypłaca kasyno
- czy przebieg gry jest sprawiedliwy itp.
2. Certyfikowane firmy
eCOGRA, poprzez ciągły monitoring i coroczne przeglądy, przyznała certyfikaty następującym firmom: Safe and Fair seals
Lista ta może być rozbieżna z listą operatorów przedstawionych w formularzu sporów. Mogę się tylko domyślać, że wynika to z niedopatrzeń technicznych opiekuna strony www.
Polecany bukmacher:
3. Rozstrzyganie sporów przez eCOGRA
eCOGRA oferuje pomoc graczom, którzy mają skargę na stronę zatwierdzoną przez eCOGRA, pod warunkiem przestrzegania następujących środków:
- Upewnij się, że witryna znajduje się na naszej liście zatwierdzonych posiadaczy pieczęci, która znajduje się w formularzu sporu SRS (głównie kasyna i bingo, jest tylko kilku dużych bukmacherów zagranicznych). Jeśli twojego bukmachera nie ma na liście, zobacz artykuł Problem z bukmacherem
- Upewnij się, że minęły co najmniej 2 tygodnie od początku problemu i podjęto wszelkie rozsądne próby wynegocjowania rozwiązania.
- Gracze nie mogą prosić o pomoc dłużej niż 1 rok po zakończeniu rozpatrywania reklamacji przez Operatora.
- Nie proś o pomoc, jeśli otworzyłeś wiele kont lub dopuściłeś się nieetycznych zachowań.
- Prosimy, abyś NIE umieszczał postów dotyczących skargi na żadnych forach ani NIE zwracał się o pomoc do innego serwisu zewnętrznego, gdy zajmujemy się twoją sprawą. Każda z tych sytuacji spowoduje natychmiastowe zakończenie naszej pomocy.
- Nie ma potrzeby dołączania kopii korespondencji do / ze strony do swojego zgłoszenia, poprosimy o nie w odpowiednim czasie, jeśli będzie to wymagane.
- Zwięzłe, jasne i rzeczowe podsumowanie Twojej sytuacji pozwoli nam zapewnić Ci najlepszą obsługę. Zbędne, nieistotne, zbędne słownictwo będzie jedynie utrudniać postęp. Wiadomości zawierające obraźliwy, obraźliwy i groźny język będą ignorowane.
- Dołożymy wszelkich starań, aby skontaktować się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia otrzymania sporu. Następnie, jeśli Twoje dochodzenie będzie kontynuowane, będziemy starać się przekazywać Ci aktualne informacje przynajmniej co 2 tygodnie.
- Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać Twój problem w drodze mediacji z witryną, aby rozwiązać spór. eCOGRA nie ma uprawnień do kierowania jakichkolwiek rezultatów do mediacji, ani też proces mediacji nie kończy się wyrokiem ani decyzją wiążącą dla którejkolwiek ze stron.
- W przypadku, gdy Twoja skarga jest spowodowana istotnym naruszeniem wymagań eCOGRA (eGAP) przez witrynę z grami i skarga ta pozostaje nierozwiązana, pieczęć zatwierdzenia witryny może zostać cofnięta według wyłącznego uznania Komisji eCOGRA ds. Zgodności z Pieczęciami.
- Możemy nie być w stanie mediować w sporach powstałych w związku z ustawodawstwem obowiązującym w jurysdykcji graczy.
- Po naszych dochodzeniach, jeśli uznamy, że nie masz uzasadnionej skargi, poinformujemy Cię o tym i zaprzestaniemy udziału eCOGRA w sporze.
- eCOGRA w żadnym momencie nie nawiązuje żadnej komunikacji werbalnej z Graczem.
4. eCOGRA o sobie
eCOGRA została założona w 2003 roku w celu ustanowienia i ulepszenia standardów operacyjnych i wymagań bezpieczeństwa graczy w przestrzeni hazardu online. eCOGRA zgromadziła bogate doświadczenie we wdrażaniu międzynarodowych standardów i wymagań najlepszych praktyk oraz zapewnianiu ich utrzymania poprzez regularne przeglądy i monitorowanie.
eCOGRA działa jako partner audytu regulacyjnego dla ponad 200 operatorów z różnych jurysdykcji hazardowych, dostawców oprogramowania i innych odpowiednich dostawców usług w branży gier hazardowych online. W niezależnym laboratorium testowym pracuje zespół profesjonalnych audytorów z doświadczeniem w firmach audytorskich Wielkiej Czwórki, eksperci ds. bezpieczeństwa informacji, inżynierowie testowi i odpowiedzialni specjaliści od hazardu.
eCOGRA jest jedynym laboratorium testującym hazard online upoważnionym do oferowania operatorom i usługodawcom akredytowanych certyfikatów ISO / IEC 27001 w zakresie systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISMS) i alternatywnych metod rozwiązywania sporów (ADR). Firma jest zatwierdzonym laboratorium testowym z kilkoma jurysdykcjami hazardowymi online.
Organizacja otrzymała akredytację ISO / IEC 17025:2017 brytyjskiej Służby Akredytacyjnej (UKAS): ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i kalibracyjnych w Wielkiej Brytanii, Danii, Szwecji i Szwajcarii. Posiada również akredytację ISO / IEC 17021-1:2015, która jest warunkiem wstępnym przeprowadzania zewnętrznych audytów ISO / IEC 27001 i akredytowanych certyfikatów ISMS, wraz z akredytacjami UKAS dla ISO / IEC 17020:2012 i ISO / IEC 17065:2012.
Więcej informacji na temat usług testowania i certyfikacji eCOGRA można znaleźć na stronie www.ecogra.org.
Polecany bukmacher:
Jak możemy poprawić artykuł?
Jeśli chciałbyś dać nam możliwość odpowiedzi, to podaj email:
Dziękujemy za przesłanie opinii.