Jeden z Czytelników napisał do mnie email.
W trakcie rozmowy zauważyłem, że uznał datę publikacji za datę ostatniej aktualizacji.

Faktycznie nie było żadnej informacji czego dotyczy data pod artykułem, więc jego tok myślenia był prawidłowy.
Poprawiliśmy ten ważny detal.

Było tak:

Brak opisu czego dotyczy data

Po poprawce zmieniliśmy datę publikacji (te były zwykle bardzo stare) na datę ostatniej aktualizacji (abyś wiedział kiedy ostatni raz poprawialiśmy artykuł).
Dopisaliśmy także tekst “Data aktualizacji”, aby nie było wątpliwości czego dotyczy data:

Data aktualizacji w postaci tekstu i daty

Dziękuję za wszystkie uwagi, które zgłaszacie.

W kolejce zadań mam nadal poprawę arkuszy Excel. Jest to niestety bardzo czasochłonne zadanie, które wymaga ciszy (chciałbym nagrać od razu filmik z opisem, aby zrobić to raz a porządnie), a arkuszy do poprawy jest kilka. W sierpniu chciałbym znaleźć na to czas, ale jak wyjdzie w praktyce, to nie wiem.