Zauważyłem, że notorycznie mam za dużo emaili.
A dokładniej mówiąc źle zarządzam skrzynką emailową, bo ilość ważnych emaili nie jest aż tak duża…
Niektóre emaile pozostają bez odpowiedzi zbyt długo.
Na pewno jest jakiś sposób, by opanować ten nadmiar informacji, prawda?
Gdy po otwarciu skrzynki widzę dużą ilość nieodpisanych e-maili, to czuję się przytłoczony i zdemotywowany.
To czasem powoduje odwlekanie w czasie i jeszcze pogłębia demotywację.
Masz tak czasem?
Wiem, że nie rozwiążę problemu z dnia na dzień, ale postanowiłem dowiedzieć się (to moje kolejne podejście do tego tematu) jak mogę poprawić nawyk odpisywania na emaile.
Jeśli masz ten sam problem, to możemy razem nauczyć się czegoś nowego i pokonać przeszkody.
Postanowiłem spisać zasady, których chciałbym się trzymać, aby pomogły mi wyrobić dobre nawyki.
Liczę na to, że pomogę komuś jeszcze. A może ty mi pomożesz i masz własne pomysły, które przetestowałeś w walce z puchnącą od emaili skrzynką emailową?
Dopisałem zasady w nagłówku 9/10 (Zarządzanie wiadomościami):