Przenosimy Cię do Revolut Bank

29 kwietnia 2022 Revolut wysłał mailing do klientów, w którym informuje, że konta klientów (tych, których nie przeszli jeszcze z fintech do banku) zostaną przeniesione z dniem 1 lipca 2022. Zaczną obowiązywać nowe Regulaminy (konto w banku jest mniej bezpieczne dla graczy zakładów niż konto w ramach fintechu). Do tej daty można złożyć wypowiedzenie, jeśli ktoś się na to nie zgadza.

Alternatywy: Jak bezpiecznie wpłacać do bukmacherów zagranicznych?

Revolut i jego nagrody

Poniżej szczegóły wiadomości jaką otrzymali klienci z moimi pogrubieniami:

Dnia 1 lipca nastąpi połączenie podmiotów Revolut Payments UAB z Revolut Bank UAB, co oznacza, że wszyscy klienci Revolut Payments UAB zostaną przeniesieni do Revolut Bank UAB.

Dlaczego łączymy nasze podmioty?

Nasza licencja bankowa dla UE została niedawno przedłużona, co umożliwia nam świadczenie usług płatniczych i depozytowych za pośrednictwem Revolut Bank UAB. Łączymy Revolut Payments UAB (fintech) z Revolut Bank UAB (bank), aby zagwarantować klientom nieprzerwany dostęp do nowych, ekscytujących produktów.

Co dalej?

Twoje konto w Revolut Payments UAB zostanie przeniesione do Revolut Bank UAB i stanie się kontem bieżącym. Jednak Twój obecny numer IBAN nie ulegnie zmianie. Nowe konto bieżące posłuży Ci do wykonywania płatności i przechowywania środków, tak jak miało to miejsce dotychczas.

Środki na Twoim koncie bieżącym oraz na rachunku depozytów płatnych na żądanie (jeśli dotyczy) zostaną objęte systemem gwarancji depozytów do kwoty 100.000 EUR.

Jeśli korzystasz z innych usług lub produktów oferowanych przez Revolut Payments UAB (z wyłączeniem ubezpieczeń), pamiętaj, że od 1 lipca 2022 roku wszystkie te usługi i produkty będzie świadczyć firma Revolut Bank UAB.

Jeśli korzystasz z płatnego planu

Od 1 lipca 2022 roku za plany Revolut Plus, Premium i Metal będzie odpowiadała firma Revolut Bank UAB.

Oznacza to, że Revolut Bank UAB będzie również ubezpieczycielem grupowym ochrony ubezpieczeniowej na co dzień i ubezpieczenia podróżnego Revolut. W celu zapewnienia jak najlepszej jakości usług podjęliśmy współpracę z nowym brokerem ubezpieczeniowym — Revolut Insurance Europe UAB. Od 1 lipca 2022 roku Revolut Insurance Europe UAB będzie dostarczać klientom informacje na temat ich ochrony ubezpieczeniowej na co dzień i ubezpieczenia podróżnego oraz odpowiadać na wszelkie pytania dotyczące zakresu świadczeń ubezpieczeniowych.

Pomimo powyższych zmian strukturalnych w naszym ubezpieczeniu, zakres ochrony i obowiązujące warunki pozostaną niezmienione. Nie musisz podpisywać żadnych nowych dokumentów ubezpieczeniowych ani wprowadzać zmian w dotychczasowych dokumentach.

Zmiana brokera ubezpieczeniowego na Revolut Insurance Europe UAB nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

Warto również dodać, że użytkownicy planów Plus i Premium mają dostęp do maksymalnie dwóch kont Revolut Junior.

W związku z powyższymi zmianami wprowadziliśmy również kilka modyfikacji w Regulaminie planów Plus, Premium i Metal. Zapoznaj się z tymi poprawkami i zaakceptuj je, korzystając z poniższego linku.

Wprowadzone zmiany wymagają niewielkich modyfikacji regulaminów pozostałych produktów Revolut; nowe wersje Regulaminu kont osobistych oraz Regulaminu planów Plus, Premium i Metal wejdą w życie 1 lipca 2022 roku. Jeśli z powodu wprowadzonych przez nas zmian podejmiesz decyzję o zamknięciu swojego konta, możesz to zrobić przed 1 lipca 2022 roku — choć będzie nam przykro, że odchodzisz.

Jeśli nie poinformujesz nas o zamiarze zamknięcia konta przed 1 lipca, będziemy musieli założyć, że Informacje dotyczące ubezpieczenia depozytów zostały Ci udostępnione i potwierdzasz, że znasz i akceptujesz ich treść.

Po połączeniu podmiotów Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nowego dostawcę usług, Revolut Bank UAB.

Nie podobają Ci się te zmiany?

Jesteśmy przekonani, że proces migracji przebiegnie płynnie — bez zbędnych przerw w dostępie do naszych usług.

Jeśli chcesz porozmawiać z pracownikiem działu obsługi klienta lub złożyć zażalenie, napisz do nas na czacie w aplikacji.

Jeżeli niniejsze zmiany wciąż Ci nie odpowiadają, możesz zamknąć swoje konto Revolut bez ponoszenia żadnych opłat — niezależnie, czy doszło już do migracji, czy jeszcze nie.

Dziękujemy
Zespół Revolut

Komentarze

MASZ WŁĄCZONY ADBLOCK :(

Wyłącz proszę AdBlock
dla SureBety.pl
i odśwież stronę.
AdBlock blokuje nie tylko reklamy,
ale także LINKI,
co utrudni Ci nawigację.

Instrukcja jak wyłączyć blokadę reklam.

Nasz Model biznesowy pozwala Ci
korzystać z SureBety.pl za DARMO.
Ale bez reklam
będziemy musieli wprowadzić opłaty od Czytelników.
Nie chcemy tego robić.
Rejestrując się z naszych linków
pomagasz w rozwoju SureBety.pl.
Nie tracisz,
a my możemy zyskać.

Zobacz instrukcję
DZIĘKUJĘ!
Krzysztof ;)

SureBety.pl ciasteczkują: polityka prywatności.